کار اشتون دزدی بود
 
وبلاگ تحلیلی تیتر برتر
سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, :: 12:9 ::  نويسنده : مصطفی

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه کار اشتون بیشتر شبیه به یک دزدی بود و این حرکت خارج از قواعد بازی دیپلماتیک می باشد گفت:دستگاه دیپلماسی نیز باید هرچه سریع‌تر مواضع خود را اعلام کند.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی، دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به اقدام کاترین اشتون در دیدار با چند تن از فعالین فتنه 88 اظهار داشت: ایشان علاوه بر اینکه قواعد بازی دیپلماتیک را بلد نیستند بلکه عجوزه و دلقکی برای سازمان‌های اطلاعاتی و کشورهای اروپایی هستند.

فومنی گفت: کار اشتون بیشتر شبیه به یک دزدی بود و این حرکت خارج از قواعد بازی دیپلماتیک می باشد.

وی تصریح کرد: خانم اشتون با این حرکت ضمن ضربه زدن به دستگاه دیپلماسی، به مردم شریف ایران نیز توهین کرد و معتقدم باید از مردم ایران عذرخواهی کند.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات تاکید کرد: مسئولین نباید تا زمانی که ایشان عذرخواهی نکردند جلسه و یا گفت‌وگویی با وی داشته باشند.

فومنی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی و قضایی ما باید با عوامل برقراری این دیدار برخورد جدی‌ داشته باشند گفت:دستگاه دیپلماسی نیز باید هرچه سریع‌تر مواضع خود را اعلام کند.

منبع: فارس
تیتر برتر : بازم گلی به جمال حاج آقا زارع که واقع بینانه در این مورد اظهارنظر فرمودند و باید منتظر شستشوی اتاق کارش با اسید کلریدریک و سولفوریک و یه کامیون وایتکس باشه تا دیگه اینگونه اظهاراتی در خصوص رعایت اصول دیپلماتیک از سوی دزد بی شرفی مثل اشتون که از جاسوسان انگلیسه نکنه
به نوبه خود از این حرکت این عزیز اصلاح طلب تشکر می کنم و دعا می کنم بقیه از ایشون یاد بگیرن
اما بعد
در مورد کار خانم جاسوسه و دزده باید گفت این کار اشتون با هماهنگی وزارت ذلیله خارجه انجام شده و ظریف خود از عمله های استکباره که اینتگونه حاضر می شه چوب حراج به استقلال مملکت بزنه و اصلا به روی خودش نمیاره که برای حفظ استقلال این مملکت چه خون های پاکی ریخته شده اون موقع که دلاوران ما در جبهه ها در مقابل تمام دنیا ایستاده بودند جناب طریف ضعیف وطن فروش داشت درس جاسوسی و وطن فروشی یاد می گرفت
اوف بر روحانی با این وزیرش و ننگ بر مجلس که اینگونه بعد از دولت دکتر احمدی نژاد به راس امور !!!!! برگشت
احمدی نژاد کجایی که باز هم روی هر چه مستکبره کم می کردی در طی 8 سال و صدای حضرت امام خمینی و امام خامنه ای بودی در مبارزه با استکبار اما این نامردان و وطن فروشان دولت 11 همه چیز رو در طی 6 ماه بر باد داد.
ننگ بر مسئولان وطن فروش و ننگ بر نمایندگان منفعل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 12960
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1